תחזוקה שוטפת לאתר וורדפרס

Content management system

תוכן עניינים

כשמדברים על תחזוקה שוטפת לאתר וורדפרס בדר"כ מתכוונים לכמה דברים:

  1. עדכוני מערכת וורדפרס – עליה בנוי האתר – כלומר "בסיס" האתר.
  2. ערכת העיצוב \ תבנית האתר
  3. תוספי האתר

האם תמיד מעדכנים תוספים?

יש מקרים חריגים בהם לא נבצע עדכונים לתוספים, ערכת העיצוב או בסיס הוורדפרס, לדוגמא אם נחשפנו למידע שיש תקלה בעדכון מסויים בתוסף, נימנע מלעדכן את התוסף הזה, או אפילו נחזיר את הגרסה של התוסף אחורה במקרה וכבר ביצענו עדכון.

למה חשוב לבצע עדכונים שוטפים בוורדפרס?

אנחנו נרצה לבצע את עדכוני המערכת בוורדפרס בשביל תקינות האתר שלנו, אלו הסיבות העיקריות לביצוע העדכונים באתר:

  1. למנוע פירצות אבטחה: ברגע שיש פירצת אבטחה באחד התוספים \ ערכת העיצוב או גרסת וורדפרס מסויימת, איתה האקרים יכולים להשתלט או להזיק לאתר, בדר"כ ייצא עידכון מערכת שמתקן את פירצת האבטחה. במידה ולא נעדכן את התוספים באתר ופרצת האבטחה תישאר, יש סיכוי גדול שהאתר שלנו גם ייפרץ.
  2. תפקוד טוב יותר של המערכות: עדכוני מערכת לעיתים מגיעים עם שיפורי מהירות, ותקינות המערכת. דמיינו שהמערכות כוללות גלגלי שיניים שצריך לשמן מידי פעם בשביל שלא יתחילו לחרוק.
  3. אפשרויות חדשות: לתוספים, לערכות העיצוב ולוורדפרס עצמו נוספות אפשרויות עם הזמן שכוללות פתרונות לדברים שאולי אתם זקוקים להן. למשל העדכונים השוטפים של תוסף אלמנטור פרו כוללים כל הזמן אפשרויות חדשות שעוזרות מאוד לבוני אתרים.

האם ניתן לתחזק אתר וורדפרס ללא ידע טכני?

כן ולא, יש כמה דברים שצריך לדעת לשלוט עליהם בשביל לבצע את עדכוני המערכת בצורה הנכונה, בשביל להמנע מצרות מיותרות ובעיות שקשה מאוד לפתור. יש תהליך נכון לביצוע העדכונים והוא כולל גיבוי ברמת האחסון של האתר, במידה ואין לכם אפשרות לעשות גיבוי ברמת השרת, אתם צריכים להזהר כפליים בעדכוני הוורדפרס משום שיהיה לכם קשה לשחזר את האתר אם תהיה שגיאה או בעיה. מעבר לכך, לאחר ביצוע העדכונים אתם צריכים לדעת לטפל בתקלות קטנות שקורות באתר שהן בדר"כ משהו קוסמטי שמשתנה בגלל עידכון כזה או אחר.

זקוקים לתחזוקה שוטפת לאתר וורדפרס שלכם?

אנחנו יכולים לסייע, אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו לנהל את העסק שלהם בלב שקט כשאנחנו מבצעים את התחזוקה השוטפת ומנהלים להם את האחסון. צרו קשר לפרטים נוספים

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד