מנועי חיפוש חוץ מגוגל

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

תוכן עניינים

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו בין מנועי החיפוש המובילים (המפסידים לגוגל):

Bing – מנוע החיפוש של מיקרוסופט

מנוע החיפוש של מיקרוסופט הוא לעיתים המתחרה הכי גדול של גוגל וכיום כולל כלים משולבים של AI, הוא "נפוץ" בעיקר בגלל שהדפדפן ברירת המחדל בוינדואוס הוא "אדג'" שיש בו את החיפוש של בינג כברירת מחדל. כלומר, בכל מחשב עם וינדואוס, עד שלא מורידים את גוגל כרום, כנראה ישתשמשו בדפדפן של מיקרוסופט ואולי יחפשו בטעות במנוע החיפוש בינג.

DuckDuckGo – מנוע חיפוש שלא שומר את הנתונים שלכם

מנוע החיפוש הברווזי הוא בין שלל מנועי החיפוש המתבייתים על פרטיות הגולש ומבטיחים לא לשמור ולא למכור את המידע שלכם לצד שלישי כמו שגוגל עושים. מנוע החיפוש DuckDuckGo נהיה יותר ויותר פופולרי בין הגולשים הישראלים.

Yahoo! – בין מנועי החיפוש האגדיים ברשת

מנוע חיפוש שעדיין פופולרי בעיקר בארה"ב, ושומר על מקום של כבוד, לעיתים מנסה להתחרות בגדולים עם הצהרות כאלו ואחרות אבל לא הצליח במיוחד בשנים האחרונות.

Quora – מנוע החיפוש הפופולרי ביותר לשאלות ותשובות ברשת

תוכלו למצוא תשובה כמעט לכל שאלה שתעלה על דעתכם או לפרסם שאלה חדשה. הגולשים באתר Quora שמחים לענות על שאלות עבור יח"ץ שהם מקבלים מ"לייקים". בין האנשים שקיבלו הכי הרבה פרסום באתר היה ג'ורדן פיטרסון שפרסם את 12 החוקים שלו שהפכו לימים לספר.

 

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד