כמה זמן לוקח לקידום אורגני לעבוד

Conceptual image of network marketing

תוכן עניינים

קידום אורגני הוא אחת הדרכים לקבל תנועה לאתר ולנכסים הדיגיטליים שלנו, יש שיגידו שזאת הדרך החשובה ביותר לשווק את העסק בדיגיטל, בעיקר בגלל שקידום אורגני עובד חזק לטווח הרחוק, לעומת קידום ממומן שדורש כל הזמן תקציב, הקידום האורגני דורש רק קצת אהבה, ואפשר לעשות אותו גם "לבד" בתחילת הדרך.

איך נראה קידום אורגני שעובד

כשאנחנו מדברים על קידום אורגני שעובד, אנחנו מתכוונים שהוא משרת את המטרה העילאית שלו – מביא תנועה (בתקווה איכותית ורלוונטית) לאתר שלנו. וכשאנחנו שואלים כמה זמן לוקח לקידום אורגני לעבוד, נתייחס לחישוב של כמות התנועה שאנחנו יכולים לקבל מהקידום האורגני לאורך הזמן שבו אנחנו משקיעים בקידום והתוצאות שלו מבחינת כמות התנועה שהוא מביא לנו.

סטטיסטיקה של תוצאות קידום אורגני לאורך זמן

המקדם האורגני האגדי ניל פאטל, שפיתח את הכלי למדידה ושיפור הקידום האורגני Ubersuggest, הכין לנו נתונים מעניינים במיוחד במאמר שלו כאן. בואו נתייחס לדברים:

אחוזי גדילה בתנועה מקידום אורגני לאורך זמן

6 חודשי קידום אורגני = עליה של כ-11% בתנועה

12 חודשי קידום אורגני = עליה של כ-9.5% בתנועה

שנה שניה של קידום אורגני = עליה של כ-49% בתנועה

שנה שלישית של קידום אורגני = 30.7% עליה בתנועה

שנה רביעית = 13.5% עליה בתנועה

אנחנו יכולים לראות בבירור שההשקעה ההתחלתית בקידום האורגני, בשנה הראשונה, אינה משמעותית לעומת השנה השניה והשנה השלישית. החל מהשנה הרביעית העליה בתנועה לעומת השנה הקודמת ירדו בהדרגה, מכיוון שאנחנו כבר אמורים להיות במצב בו אנחנו מקבלים את רוב התנועה שהתחרות עליה בקידום האורגני קלה עד בינונית.

למה לצפות כשעושים קידום אורגני

אחרי שראינו את הנתונים של הזמן שלוקח לקידום אורגני להתחיל באמת לעבוד, נתייחס לנתון מעניין נוסף שהוא – על מה חברות משקיעות בדר"כ יותר – על עדכון תכנים או על יצירת תכנים חדשים לאתר, והנתונים מראים שבאתרים המקודמים ביותר (האחוז העליון) כ-70% ממאמצי הקידום מושקעים על עדכון תכנים קיימים לעומת יצירת תכנים חדשים.

זה קורה בגלל שמנועי החיפוש מתייחסים לאתר שלכם כאל מקור מידע עבור הגולשים שלהם, ומתגמלים אתכם בתנועה. מנועי החיפוש מודדים מתי עודכן המידע באתר שלכם ומנסים תמיד להציג את המידע העדכני והרלוונטי ביותר לגולשים, כך שעדכון מאמרים ותכנים באופן קבוע מרמז למנועי החיפוש שהחברה פעילה ויודעת על מה היא מדברת.

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

עשו את הצעד הראשון

בכיוון ההצלחה שלכם בדיגיטל

עובד