שיווק אתר אינטרנט

שיווק אתר אינטרנט

תוכן עניינים

האפשרויות הזמינות לנו בשיווק אתר אינטרנט בדר"כ יתחלקו לשתי קטגוריות: אורגני וממומן. כשאורגני נועד לתת לנו מעמד במנועי החיפוש ולהעניק לאתר שלנו תנועה לטווח הרחוק, בעת שקידום ממומן יתן לנו מענה לטווח הקצר ותגבור לקידום האורגני.

איך משווקים אתר בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, הוא כל כך פופולרי, שאנחנו כבר לא שמים לב אליו כשאנחנו משתמשים בו בהקלדת החיפוש בדפדפן במחשב או בטלפון. וכמו רבים, אנחנו מחפשים בגוגל את מה שאנחנו רוצים, בין היתר שירותים ומוצרים. שיווק אתר בגוגל מניב כיום את התוצאות הטובות ביותר עבור עסקים בהשוואה לאפיקי פרסום אחרים והכרחי כמעט בכל אסטרטגיית שיווק לשלב את גוגל בקידום אורגני, ממומן או שילוב של שניהם באידיאל.

שיווק אתר עם קידום ממומן

כשאנחנו מקדמים את האתר שלנו "בממומן" – אנחנו בעצם משלמים למערכת כלשהי כסף על מנת שהיא תציג את המודעות שלנו לגולשים רלוונטיים, על פי הקריטריונים שהצבנו בקהל היעד שלנו. הקידום הממומן יכול להניב תוצאות מידיות, ועובד הכי טוב עם עמוד נחיתה, אך הוא עוזר לעסק לקבל תנועת גולשים לאתר כל עוד משלמים על זה כסף, לעומת קידום אורגני.

שיווק אתר עם קידום אורגני

קידום אורגני הוא כל הפעולות שאנחנו מבצעים על מנת שמנועי החיפוש יאהבו אותנו יותר, ויעיפו לשים את האתר שלנו במיקום טוב יותר בין תוצאות החיפוש הרלוונטיות לנו. עושים זאת בעיקר עם תוכן וקישורים.

איך משווקים אתר ברשתות החברתיות

אמנם הרשתות החברתיות הן אמצעי פרסום מעולה, הדבר הכי יעיל לעשות הוא לשלוח את התנועה שנרכשת ברשתות החברתיות לאתר שלכם, על מנת לשמר את הגולשים, בלי תלות במערכת חיצונית.

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד