איך בוחרים חברה לשיווק דיגיטלי

חברה לשיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

כמעט כל עסק כיום צריך שיווק דיגיטלי, הנוכחות של רוב הלקוחות שלכם בדיגיטל, אז למה שאתם לא תהיו?. כשניגשים להבנה מה התהליך להקמת שיווק דיגיטלי יעיל ומקצועי, ניתקל בכמה נותני שירות שונים, לרבות: פרילנסרים ואנשי מקצועי שיודעים אפיק פרסום אחד כמו גוגל או רשת חברתית כלשהי, חברות קטנות שנותנות שירותי בוטיק ויכולות לתת מענה חלקי או מלא לשיווק בכל המדיות, וחברות גדולות שבדר"כ מחליפות לקוחות כמו גרביים.

חברה לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

עסקים קטנים מתמודדים לרוב עם תקציבים מדודים והשקעה בשיווק דיגיטלי יכולה להיות עול כלכלי כבד, לכן חלק נכבד מבעלי העסקים הקטנים עושים שיווק דיגיטלי לבד כפי יכולתם, בין אם זה ברשתות החברתיות, מה שאפשר לעשות בלי ידע טכני ובחינם, או בצורה של "פה לאוזן". עסקים קטנים גם יכולים להנות משיווק דיגיטלי מקצועי, בעזרת פרילנסרים שיתמכו בכם באפיק פרסום ספציפי, בבניית אתר מקצועי ועוד. לעסקים קטנים מומלץ לעשות הפרד ומשול בין נותני השירות השונים בשיווק דיגיטלי, אבל לשים לב שיש לנותן השירות מספיק נסיון ותיק עבודות רלוונטי על מנת למקד את ההוצאות.

עסק קטן יכול לעשות לעצמו שיווק דיגיטלי גם באמצעות אתר עם בלוג, ניתן לבנות לבד או עם חברה מקצועית אתר וורדפרס עם בלוג ולפרסם מאמרים שיגיעו, בתקווה, לתוצאות החיפוש במיקומים גבוהים עם הזמן ויניבו תנועת גולשים לאתר "בחינם".

חברה לשיווק דיגיטלי לעסקים בינוניים

עסקים בינונים לא יתעסקו עם פרינלסרים והם צריכים חברת שיווק בוטיק או גדולה על מנת להגדיל את הריווחיות שלהם עם שיווק דיגיטלי. עסקים בינוניים צריכים ניהול של אפיקי פרסום בכל מקום אפשרי שרלוונטי ויכול להניב תוצאות טובות במדידה של "החזר השקעה" – ROI.

חברה לשיווק דיגיטלי לעסקים גדולים \ חברות

התנהלות מול חברות גדולות צריכה להיות בהתאמה לבירוקרטיה ולשלל הכובעים בחברה, מה שיכול להכביד על פרילנסרים וחברות שיווק קטנות שלא יודעות להתמודד עם הדרישות, הפגישות והדיונים שלרוב יותר ארוכים וקשים מעבודת השיווק עצמה. לעסקים גדולים וחברות נדרשת חברת שיווק עם יכולות ניהול פרויקטים, והיחס החם שעסקים גדולים וחברות דורשים אפשר לקבל בעיקר מחברות שיווק בינוניות \ בוטיקיות.

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד