איך אתר אינטרנט עוזר לעסק להרוויח יותר

Conceptual photo of digital money transfer

תוכן עניינים

יש הרבה עסקים ותיקים ומבוססים, עם פעילות בעיקר מפה לאוזן או דרכי שיווק מיושנים, שטוענים שאתר אינטרנט או שיווק בדיגיטל בכללי זה סתם, או במילים אחרות בזבוז של כסף, זמן, כאב ראש (כי הם לא מבינים בזה והכל נשמע כמו סינית) ועוד סיבות רבות.

הטענה כל כך מיושנת שקשה אפילו להתחיל לענות עליה, הרי ידוע לכל מי שמכיר קצת את "האינטרנט" שזאת הדרך הטובה ביותר לשווק עסק בימינו, לא רק שזה משתלם יותר כלכלית, אפשר למנף את השיווק עד המקסימום ולמדוד עד השקל האחרון מה מביא את הרווחים הגדולים ביותר, ולהתרכז בהם.

מעבר לכך שנכנסים לתחרות עם ה"גדולים" כי אין עסק גדול שיאפשר לעצמו להיות ללא נוכחות דיגיטלית, וניתן לגרוף נתח שוק גדול יותר.

בין הדרכים שאתר אינטרנט יכול לעזור לעסק להרוויח יותר כסף

  1. זמן זה כסף – תחסכו אותו עם אתר שעונה על רוב, אם לא כל השאלות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, תחשבו על שעות עבודה מרובות ושיחות ארוכות על הסברים ונסיונות להעביר מסר כזה או אחר, כשבאתר אינטרנט יש את כל המידע מסודר והלקוח מקבל אותו בצורה נוחה בלי צורך להטריד את עצמו או אתכם.
  2. שיווק דיגיטלי – הוא השיווק היעיל ביותר כיום, ללא אתר אינטרנט אתם תצטרכו להסתמך על מערכות "סגורות", כמו פייסבוק, שעלולות להפיל את התנועה שלכם במידה ומשהו לא לרוחם, בניגוד לזה את האתר שלכם אף אחד לא יכול להוריד מהאוויר ואתם יכולים לשווק אותו בשלל דרכים שונות, בלי להיות מוגבלים למערכת סגורה כזו או אחרת. תוכלו למשל ליישם קידום ממומן במנועי החיפוש, במחייב אתר, וקידום אורגני שמחייב אתר תדמית עם תוכן.
  3. מקום לריכוז מידע – עבור לקוחות ואנשי צוות, למשל אם אתם רוצים שיהיה אזור עם משתמשים רשומים שיכולים לראות מידע כזה או אחר, לסיוע בתהליכי העבודה של הארגון שלכם ותקשורת מול ספקים.
  4. והכי כיף מביניהם: מכירה מוצרים עם סליקה אוטומטית דרך האתר – באתר אינטרנט אפשר ליצור תהליך פשוט שבו הלקוח מבצע רכישה עצמאית וגם מקבל את התוכן שהוא רכש, במידה וזה תוכן דיגיטלי או גישה למידע כלשהו. גם אם אתם מעבירים סדנאות או משהו שמצריך פגישה פיזית, מכירה באתר אינטרנט תעניק לכם זמן פנוי לדברים החשובים באמת, בלי להתעסק בכרטיסי אשראי ושיחות מיותרות, כשהכל נמצא באתר.

עם כל היתרונות הללו, איך לכם אין עדיין אתר אינטרנט מודרני? צרו קשר ונהפוך את הדמיון שלכם למציאות

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

עשו את הצעד הראשון

בכיוון ההצלחה שלכם בדיגיטל

עובד