שימושים אפשריים לאתר אינטרנט

שימושים אפשריים לאתר אינטרנט

תוכן עניינים

כשאנחנו חושבים על אתרי אינטרנט, בדר"כ יעלו לנו בראש אתרי מכירות, בלוגים ואתרי תדמית. או אם ניזכר לרגע שאנחנו בתוך הדפדפן, נראה שאנחנו גולשים ברשתות החברתיות גם בתוך הפדפן שלנו, והרשתות החברתיות הן גם סוג של אתר, פשוט עובדים על חווית המשתמש שלהן כל כך חזק שאנחנו הרבה פעמים מרגישים שאנחנו נכנסים לפלטפורמה או תוכנה חיצונית כשאנחנו בפייסבוק או ברשת אחרת. זה היופי באתרי אינטרנט – הם יכולים להיות כל דבר שתרצו.

אתר אינטרנט כהגדרה הוא כל מה שאתם יכולים להיכנס אליו בדפדפן הגלישה שלכם עם כתובת הנקראת דומיין. כתובת הדומיין נועדה לעזור לנו להגיע לאתרי אינטרנט באמצעות הקלדה של השם בדפדפן, למשל אם אנחנו מחפשים את אפל, יהיה לנו קל להקליד בדפדפן את השם של החברה בתוספת נקודה-קום ונגיע לאתר החברה, בדר"כ החברות הגדולות ירכשו בכל מחיר את השם שלהן בצורה של דומיין בשביל שיוכלו להגיע למותג שלהן בקלות.

שמעו סיפור:
מעצב אתרים מארגנטינה את הדומיין google.com.ar, עם הסיומת הארגנטינאית (מקבילה ל- co.il של ישראל) שהיה שייך לחברת גוגל אבל היא איחרה לחדש את הרישום (כן, גם גוגל אנושיים ועושים טעויות), החברה ממנה הוא רכש את הדומיין לבסוף לקחה ממנו את הבעלות, והוא אפילו לא קיבל החזר כספי, לטענתו.

אילו סוגי אתרים ניתן לבנות (בין היתר)

אתרי אינטרנט יכולים להיות הרבה דברים, למשל:

  1. עמוד נחיתה
  2. אתר תדמית
  3. אתר חנות
  4. בלוג
  5. פורום
  6. ארכיון מאמרים
  7. רשת חברתית
  8. תוכנה ויזואלית
  9. משחק
  10. דמיינו אתם 🙂

 

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

עשו את הצעד הראשון

בכיוון ההצלחה שלכם בדיגיטל

עובד