הקמת אתרים דרך גוגס ביזנס מושבתת לתמיד

הודעה מגוגל על השבתת שירות בניית אתרים

תוכן עניינים

גוגל מבטלים את החגיגה ואולי נשארתם בלי עוגה, אם הקמתם אתרים בחינם דרך המערכת של גוגס לניהול העסק, החל ממרץ 2024 כבר לא יהיה לכם אתר, על פי הודעה שיצאה לכל בעלי האתרים, וניתן לקרוא כאן באתר של גוגל על ההודעה. אחרי התאריך הנ"ל הגולשים שיגיעו לכתובת שמפנה לאתר שלכם בגוגל או לכתובת הישירה שלו, יגיעו לפרופיל הגוגל ביזנס שלכם, ואחרי ה-10 ליוני 2024 גם ההפניה הזאת תושבת והקישור של האתר שלכם פשוט לא יעבוד.

למה שירות הקמת האתרים של גוגל מושבת

כרגע לא נמצא מידע שיכול להגיד לנו למה השירות מושבת, אבל אפשר רק לנחש שהמוצר לא עמד עם הסטנדרטים ההולכים ומשתנים של גוגל עצמם לבניית אתרים. מערכות פשוטות להקמת אתרים, כמו של גוגל, מאפשרות בדר"כ רק דברים שנראים על פני השטח, עם הגבלות מקסימליות ותוצאות מינימליות לעומת בניית אתר מאפס בקוד או עם מערכת קוד פתוח כמו וורדפרס.

מה שהיה ניתן לעשות עם המערכת הפשוטה של גוגל לבניית אתרים, כמו באחרות (למשל מערכת GoDaddy לבניית אתרים דומה במגבלות שלה), זה לבנות עמודים ולקשר ביניהם, להוסיף קצת תמונות, אבל זהו בעיקר, לכן כל מי שרצה לבנות אתר קצת יותר מבסיסי פונה לאפשרויות אחרות. וכך גם גוגל יודעים וכנראה זאת אחת הסיבות להשבתת השירות.

מה גוגל ממליצים לעשות עם כתובת האתר שלכם

גוגל ממליצים, במידה ויש לכם דומיין (כתובת אתר) שמובילה לאתר שבניתם חינם בגוגל, להקים אתר חדש במערכת אחרת ולהפנות את הכתובת לאתר החדש. תוכלו למשל לבנות אתר מקצועי בוורדפרס ולהפנות את הכתובת של הדומיין שלכם בקלות לאחסון החדש שתרכשו עבור האתר.

זקוקים לעזרה מקצועית עם הקמת אתר וורדפרס והפניות דומיינים? צרו קשר לשירות אישי מא'-ת'

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

עשו את הצעד הראשון

בכיוון ההצלחה שלכם בדיגיטל

עובד