תוספי ג'ט לאלמנטור והיתרונות שלהם

תוספי ג'ט קרוקובלוק לאלמנטור

תוכן עניינים

00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות

35% הנחה על תוספי ג'ט לזמן מוגבל!

העתיקו את קוד הקופון והשתמשו בו במעמד הרכישה

				
					crocoturns5
				
			

תוספי Jet של חברת Crocoblock

תוספי ג'ט הם סדרה של תוספים לוורדפרס, שעובדים נפלא עם אלמנטור אבל מתאימים גם לבונה ברירת המחדל של וורדפרס – גוטנברג. את התוספים פיתחה החברה "קרוקובלוק" המבוססת באוקראינה, ובמשך שנים מוציאה תוספים ועדכונים שמאפשרים ליצור אתרים מתקדמים עם אפשרויות מגוונות ללא ידע בקוד. לרבות ארכיונים, סליידרים, תפריטים ועוד.

אתם יכולים לרכוש תוסף בודד בעלות סמלית לאתר שלכם או לרכוש רישיון לכל תוספי ג'ט לכל החיים, לכל האתרים שלכם (משתלם במיוחד!)ערכנו בשבילכם רשימה והסברים על תוספי ג'ט לאלמנטור ומה תוכלו ליצור איתם באתר הוורדפרס שלכם.

JetElements - וידג'טים מגוונים לאלמנטור ועיצוב האתר

התוסף שכולל בתוכו את הרבה וידג'טים מעולים לאלמנטור פרו, ומשדרג את האפשרויות שיש לכם בבנייה ועיצוב האתר שלכם. עם וידג'טים שעוזרים לעיצוב הבלוג ועוד.

JetElements Dynamic Data Addon

משדרג את יכולות התכנים הדינאמיים באלמנטור והוידג'טים של ג'ט אלמנטס. תוכלו ליצור תכנים מגוונים שמושכים את האלמנטים מתוך איזורים שונים באתר. צפו כאן >>

JetEngine - התאמה אישית של סוגי תכנים בוורדפרס

ג'ט אינג'ן זאת מערכת שלמה וקצת מעליב לקרוא לה "תוסף", המאפשרת לכם ליצור מאתר הוורדפרס שלכם מערכת בהתאמה אישית עם אפשרויות מורכבות שלא הייתם מדמיינים עליהן. למשל תוכלו ליצור סוגי תוכן מותאמים אישית לאתר שלכם, גם מהצד של המנהל, שיעזרו לתהליך העבודה שלכם או של הלקוחות שלכם.

JetSmartFilters - תוסף סינון תוכן מתקדם

תוסף מתקדם לסינון כל סוגי התכנים, לרבות מוצרים בחנות ווקומרס. עם התוסף ג'ט-סמארט-פילטרס תוכלו ליצור חווית משתמש נעימה עם סינון תכנים מסובכים, כך שהגולשים יוכלו להגיע במהירות לתוצאות שלהם.

JetBooking - תוסף הזמנות - השכרה

תוסף המאפשר לכם ליצור מערכת הזמנות מתקדמת באתר וורדפרס שלכם עם אפשרויות מגוונות שעוזרות לקביעת מודעי הגעה והזמנה של מקומות לינה לרבות צימרים ונכסי נדל"ן.

JetReviews - תוסף ביקורות

תוסף מתקדם ליצירת איזור ביקורות לכל סוג תוכן שיש לכם באתר, למשל מוצרים בחנות או מאמרים למיניהם.

JetAppointment - תוסף קביעת תורים

תוסף המאפשר קביעת תורים, מעולה עבור עסקים שצריכים לקבל פניות עם שעה ותאריך.

JetPopUp - תוסף מתקדם ליצירת פופ-אפים

תוסף מתקדם המאפשר ליצור פופ-אפים באתר עם אפשרויות שונות לרבות שימוש בתכנים דינאמיים בפופ-אפ אחד שמציג תכנים שונים כל פעם. התוסף עובד נפלא עם תכנים דינאמיים ויכול להציג תכנים משתנים בהתאם למאפייני הפתיחה.

JetWooBuilder - תוסף המאפשר עיצוב ושינויים לחנויות ווקומרס

התוסף שמשדרג לכם את חנות הווקומרס, עם התוסף הזה תוכלו להתאים אישית את עמודי החנות שלכם ולהשתמש בוידג'טים משודרגים יותר ממה שיש באלמנטור פרו ו-ווקומרס.

JetProductGallery - תוסף לגלריות מוצר בחנות ווקומרס

אם אתם רוצים להוסיף גלריה נחמדה למוצרים שלכם באתר ווקומרס והתבנית לא מאפשרת, תוכלו להשתמש בתוסף הנ"ל.

JetBlocks - תוסף עם וידג'טים שימושיים לתפריט

תוסף שעוזר לכם לעצב את התפריטים ומוסיף ויג'טים שונים בשביל התחברות ורישום משתמש נוח באתר.

JetTabs

תוסף המוסיף לרשימת הוידג'טים של אלמנטור סימניות מעוצבות, כפתור "החלפה" או "מתג", אקורדיאון תמונות עם אפקט במעבר עכבר ואקורדיון להצגת תכנים כתובים או טמפלטים בצורה מסודרת.

JetBlog - וידג'טים לעיצוב בלוג באלמנטור

תוסף שיעזור לכם עם וידג'טים לעיצוב ובניית הבלוג שלכם.

JetTricks - ממש "טריקים" לעיצוב האתר שלכם

תוסף עם אפשרויות מעניינות לשילוב באתר שלכם, כמו למשל פרלקס או תיבה שבה מוצג תוכן בעת מעבר עכבר.

JetSearch - חיפוש מתקדם באתר לכל סוגי התכנים

תוסף חיפוש עוצמתי שיכול לשדרג משמעותית את אתר הוורדפרס שלכם, כולל חיפוש AJAX מהיר שמציג את התוצאות בעת ההקלדה – כמו גוגל.

JetCompareWishList - השוואה מוצרים ורשימת משאלות מתקדמת

במידה ואתם רוצים להוסיף השוואת מוצרים ורשימה של מועדפים (Wishlist) כמו באתרים סחר מובילים.

JetMenu - תוסף תפריט מגה לאלמנטור פרו

תוסף שיעזור לכם לעצב את התפריט שלכם, בין היתר יש לו אפשרות חזקה ביותר שמאפשרת לכם להוסיף לתפריט וידג'טים של אלמנטור ולעצב כרצונכם.

JetFormBuilder - תוסף המאפשר ליצור טפסים מתקדמים - Legacy

תוסף המגיע עם התוסף JetEngine שיעזור לכם ליצור טפסים משודרגים באתר הוורדפרס שלכם. אבל לא מדובר רק על טפסים של יצירת קשר, עם הג'ט-פורמ-בילדר תוכלו ליצור טפסים שמשנים את האתר שלכם, מוסיפים תכנים עם אפשרויות מתקדמות לחישובים, שלבים ועוד.

JetFormBuilder - החדש - תוסף מתקדם ליצירת טפסים

התוסף החדש של חברת Crocoblock ליצירת טפסים חכמים עם אפשרויות דינאמיות ומתקדמות עבור צרכים שונים. לצערינו לא כלול בחבילה של כל תוספי ג'ט וצריך לרכוש את המנוי בניפרד.

JetGridBuilder - תוסף שמאפשר ליצור תבניות מותאמות עם תכנים

תוסף המאפשר ליצור עיצוב מותאם אישית לתכנים. אם חלמתם אי פעם ליצור אתר דינאמי עם תבנית לא סטנדרטית, התוסף הזה יסייע.

אפשרויות רכישה ורשיונות

לתוספי ג'ט של חברת קרוקובלוק יש 4 סוגי רישיונות, כשאתם רוכשים תוסף בודד או חבילה לשנה אתם מקבלים עדכונים לשנה, כלומר תוכלו להמשיך להשתמש בתוספים אבל ללא עידכונים. מומלץ לשקול את החבילה לכל החיים שהופכת לשווה במיוחד לאורך זמן כשאתם משתמשים יותר ויותר בתוספים של קרוקובלוק באתרי וורדפרס שאתם בונים.

  1. רישיון לתוסף בודד עם עדכונים לשנה – לפי מחיר התוסף
  2. רישיון לכל התוספים עבור אתר אחד עם עדכונים לשנה – 130 דולר לשנה
  3. רישיון ללא הגבלת אתרים עם עדכונים לשנה – 265 דולר לשנה
  4. רישיון לכל החיים ללא הגבלת אתרים – 750 דולר חד פעמי

רכישת פלאגינים בודדים לפי צורך

כשאתם מתחילים לעבוד עם התוספים של ג'ט, אולי זה יהיה חכם מצידכם לרכוש כמה תוספים בודדים לפי צורך ולפי פרויקט כדי להתנסות, אבל ככל שתבינו שהתוספים של ג'ט שימושיים לכם, כך יעלה הצורך בכמות תוספים שתהיה מאוד משתלמת במנוי שנתי או לכל החיים.

רכישת רישיון לשנה \ לכל החיים

כשתבינו כמה שימושיים הם תוספי ג'ט לעבודה שלכם, תוכלו לחסוך המון כסף ולמקסם את היכולות של התוספים הללו עם רשיון לכל החיים או לשנה.

צריכים עזרה עם תוספי ג'ט?

הצוות המקצועי שלנו מנוסה בבניית אתרים עם מערכות ותוספי ג'ט ואלמנטור פרו. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לסייע לכם בבניית המערכת באתר וורדפרס שלכם.

יתרונות נוספים של תוספי ג'ט של חברת Crocoblock

עבודה עם אלמנטור וגוטנברג

בין אם אתם בונים את האתר עם הבונה החזותי מספר אחת בעולם אלמנטור פרו, או גוטנבר – הבונה החזותי ברירת המחדל של וורדפרס, תוספי ג'ט של קרוקובלוק יעניקו לכם את כל האפשרויות של התוספים שלהם כוידג'טים עבור המערכת בה אתם משתמשים לבניית האתר.

שירות לקוחות מעולה

אם תצטרכו (וכן, זה קורה) את הסיוע של חברת הפיתוח Crocoblock, הם יעזרו לכם מהר ובצורה מדויקת דרך שירות הלקוחות שלהם באתר, בחשבון המשתמש שלכם תחת כרטיסי תמיכה.

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד