10 תוספים שאלמנטור פרו יחסוך לכם

תוספים שאלמנטור פרו יחסוך לכם

תוכן עניינים

כשבונים אתר עם וורדפרס, אין לנו ברירה אלא להשתמש בתוספים, אבל אנחנו חייבים להיות מודעים שריבוי תוספים באתר הוא דבר שלילי. כשאנחנו מחפשים פונקציה מסוימת, נצטרך להתקין תוסף חדש; כל תוסף שאנחנו מתקינים עלול להכביד על האתר שלנו, לשבש תוספים אחרים וערכת העיצוב – לכן עדיף להימנע כמה שניתן מהתקנת תוספים מיותרים באתר.

עם התקנת אלמנטור פרו אנחנו מקבלים מערכת שלמה שהיא "תוסף אחד" (בפועל 2, אלמנטור רגיל ופרו) – ויש לאלמנטור פרו אפשרויות שיכולות להחליף לא מעט תוספים, שלא תצטרכו להתקין לאחר שתרכשו רשיון לאמנטור פרו ותתקינו אותו באתר שלכם.

תוסף טופס ויצירת קשר

באלמנטור פרו יש וידג'ט טופס, עם כמעט כל אפשרות שתעלה או לא תעלה על דעתכם, כולל התממשקות למערכות דיוור כמו MailChimp, התממשקות לreCaptcha, עיצוב בסיסי לנתונים הנשלחים ועוד המון אפשרויות. וידג'ט הטופס מחליף תוספים קלאסיים שפעם היו מתקינים כמעט על כל אתר וורדפרס כמו Contact Form 7.

תוסף האדר ופוטר

אלמנטור פרו מאפשר, עם מערכת בונה התבנית שלו, ליצור ולערוך תפריטים ופוטרים שיופיעו בעמוד כזה או אחר לפי תנאים שתציבו או בכל האתר. כלומר התפריט והפוטר של האתר הופכים להיות דינמיים, וכל שינוי שתבצעו בטמפלט שלהם יחדש אותם בכל עמודי האתר.

תוסף מפה

באלמנטור פרו יש וידג'ט מפה שמאפשר להציג את המפה של גוגל באתר שלכם בשלל דרכים, ולערוך את הריספונסיביות והעיצוב של המפה.

תוסף סליידר

כשאנחנו רוצים להציג תכנים רצים בחלק הראשון שהגולש של האתר שלנו רואה, אנחנו נרבה להשתמש בסליידר, שמחליף בין תמונות רקע וכיתובים. באלמנטור פרו יש וידג'ט סליידר שניתן להוסיף ולשנות את העיצוב והריספונסביות שלו, להוסיף כמה שקופיות שנרצה ועוד. מעבר לזה ניתן להוסיף סליידר תמונות בכל איזור של אלמנטור פרו, מה שמאפשר בעצם לעשות סליידר תמונות ולשים על גביו כל תוכן אחר שנרצה.

תוסף החדרת קוד מעקב ופיקסל

עם אחד השדרוגים האחרונים של אלמנטור פרו, יש אפשרות להוסיף "קוד מותאם אישית", ובעצם לתת לו אפשרויות הצגה בעמוד ספציפי, כמו למשל עמוד "תודה" למעקב אחר המרות מקמפיינים, או קוד כללי למעקב בכל האתר כמו גוגל אנליטיקס.

אופציה זאת חוסכת כמעט בצורה מוחלטת כל התקנה של תוסף נוסף לאתר הוורדפרס רק בשביל לאפשר לכם את החדרת הקוד לHeader והפוטר באתר. עדיין תוכלו לבצע את החדרת הקודים לHeader של ערכת הבת (Child Theme), ולא מומלץ לוותר על Child Theme באתר וורדפרס בשום פנים ואופן, עדיין תוכלו להעזר באפשרות של אלמנטור פרו להחדרת קוד מותאם אישית לכל חלק באתר בצורה כל כך קלה פשוטה וחסרת בעיות שפשוט תתאהבו.

תוסף פונטים מותאמים אישית

ברגע שגולש נכנס לאתר שלכם, הפונט המוגדר באתר יורד לדפדפן שלו מגוגל, מה שגורם לאיבוד זמן טעינה. בשביל למנוע את זה אנחנו נרצה לעלות את קובץ הפונט לאתר שלנו, כך הוא יעלה ביחד עם האתר ולא ממקור חיצוני.
 
עם אלמנטור פרו תוכלו לחסוך לעצמכם כאב ראש בקודים או בהתקנת תוספים נוספים להעלאת קבצי הפונט לאתר. פשוט נכנסים לעמוד "פונטים מותאמים אישית" בלוח הבקרה, ושם מעלים את קבצי הפונט, לאחר מכן תוכלו לקבוע את השפעת הפונט, על כותרת, כיתוב, קישורים ועוד בעמדת עורך התבנית של אלמנטור פרו.

תוסף פופ-אפ

כשתכירו את האפשרויות של הפופ-אפים של אלמנטור, לא תסתכלו יותר על תוספי פופ-אפים אחרים. כל הפתרונות לפופ-אפים נמצאות באלמנטור פרו, לא היה צורך שאלמנטור פרו לא יכול לפתור, במקרה הכי קיצוני אפשר תמיד להתממשק למערכת חיצונית כמו זפיאר בקלות.
 
תוכלו ליצור בשניות פופ-אפ מתוך ספריית הטמפלטים של אלמנטור או ליצור פופ-אפ מותאם אישית, למקם אותו כפי שתרצו, לשנות את הגודל שלו, לשנות את אנימצית הכניסה והיצירה, להכניס לתוכו מה שתרצו מתוך הוידג'טים של אלמנטור ולבסוף תוכלו להגדיר מה מניע אותו להופיע.

תוסף גלריה

כשרוצים להציג תמונות מרובות בצורה נוחה לדיפדוף, אלמנטור פרו מציג כמה אפשרויות: ניתן להציג סליידר תמונות שמציג את התמונות אחת אחרי השניה עם דפדוף קל ביניהן. אפשר להציג גלריה המורכבת מכמה גלריות, וניתן להציג גלריה פשוטה בודדה. אין דבר שלא תוכלו לבצע עם אפשרויות תצוגת התמונות והגלריות של אלמנטור פרו, בכל מקום שתרצו בתוך האתר שלכם, בפופ-אפים, בעמודי מוצר, עמודי תוכן ובלוג.

תוסף לעיצוב חנות ווקומרס

עם אלמנטור פרו, לא תצטרכו יותר לחפש תוספים שונים ומשונים ליצירת עמודי החנות שמציגים מוצרים – כלומר עמודי ארכיון, ועמודי המוצר. תוכלו להגדיר טמפלט (כלומר, תבנית) שתעצבו פעם אחת, והיא תציג בצורה שהגדרתם את עמודי הארכיון ועמודי המוצרים הבודדים, בקלות.

תוסף לעיצוב בלוג

בלוג יכול להיות הרבה דברים, התצורה של בלוג באתרי וורדפרס פשוט מאפשרת הצגת תכנים לפי קטגוריות, בעמודי ארכיון, ותצוגה של עמודים בודדים עם כתובת מותאמת ע"פ הקטגוריה של אותו העמוד.
 

אין כל הגבלה לדברים שתוכלו לעשות עם אפשרויות הבלוג של וורדפרס, כלומר תוכלו להציג באתר "שירותים" בתור "פוסטים", ולקטלג אותם בקטגוריות.

עם אלמנטור פרו תוכלו לעצב את עמודי הארכיון ועמוד הפוסט הבודד, כפי רצונכם.

והנה עוד

תוסף כפתורי צ'ט והתקשרות

כפתורים צפים על גבי המסך שנותנים לכם לגשר ישירות לצ'ט של מסנג'ר (פייסבוק), לשיחה בוואטסאפ או שיחת טלפון. עם אלמנטור פרו תוכלו בקלות ליצור "פופ-אפ" שיופיע איך שתרצו עם הכפתורים שתרצו שיופיעו על גבי המסך, בצורה ריספונסיבית, ליצירת קשר מהירה. כך תחסכו תוסף של צ'ט או יצירת קשר בוורדפרס שלכם.

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד