שליחה וקבלת אימיילים באחסון Cloudways

שליחה וקבלת אימיילים באחסון Cloudways

תוכן עניינים

חברת Cloudways מאפשרת הקמה, שליטה ובקרה על שרתי אחסון וירטואליים בקלות (רבה), ובחירה בין חברות האחסון הוירטואלי המובילות בעולם. לא פלא שהמון לקוחות מרוצים ממשיכים להעביר את שלל האתרים שלהם וההמלצות ברשת ממשיכות להגיע גם הן. בין היתר, האחסון מציע מענה אנושי מהיר בצ'ט, באנגלית, משהו שמסייע מאוד בעבודה השוטפת ואתם אף פעם לא "נתקעים" מול חוסר מענה של שירות לקוחות, או מענה איטי מאימיילים.

אם רכשתם או חושבים על אחסון אתר\ים בחברת Cloudways, ואין לכם שרת שליחת אימיילים קיים (כגון Gsuite, Mailgun ועוד), תוכלו להעזר בשני תוספים (Add-ons) שאותם ניתן להתקין בקלות על השרת שלכם ב-Cloudways:

Rackspace

מערכת המאפשרת לנהל את כתובות האימיילים של הדומיינים שלכם. דרך מסך הניהול שלו באתר Cloudways, תוכלו בקלות ליצור אימיילים חדשים ולשנות או לצפות בסיסמה שלהם. בכדי ש-Rackspace יתחיל לעבוד, צריך לעדכן כמה פרטים במעמד ניהול הDNS של האתר שלכם. את הפרטים ניתן למצוא באתר שלהם כאן: פרטי DNS לעידכון עבור Rackspace

ElasticMail

הוא שרת האימיילים שלכם, ניתן לבדוק במסך הניהול אם הדומיין חובר כהלכה, בכדי שהשרת יעבוד, קודם צריך לרכוש אותו עבור השרת שלכם ב-Cloudways, ולעדכן כתובות DNS.

שימו לב שבהגדרה של הSPF, תצטרכו להוסיף עם "Include:" ערכים שצריכים לעבוד ביחד, מכיוון שיכולה להיות רק רשומה אחת של SPF בלבד.

תוכלו למשל לצרף את הDNS של Rackspace ביחד עם Elasticmail וגם שירותי גוגל, כך: 

				
					v=spf1 a mx include:_spf.google.com include:_spf.elasticemail.com include:emailsrvr.com ~all
				
			

העמוד הזה יעזור עם כתובות הDNS הרצויות:

חיבור לקריאה ותגובה מהג'ימייל או Outlook

במידה ואתם רוצים את הנוחות בקבלת ושליחת אימיילים מהג'ימייל הפרטי שלכם או מ-Outlook, תוכלו לבצע זאת עם חיבור האימייל המקצועי שלכם עם הפרטים הבאים:

  • שם: שם העסק או האימייל העסקי שאתם מגדירים
  • שם משתמש: שם המשתמש של האימייל שלכם, למשל [email protected]
  • סיסמה: הסיסמה של חשבון האימייל שלכם
  • סוג דוא"ל נכנס: IMAP
  • שרת דוא"ל נכנס: secure.emailsrvr.com
  • שרת דוא"ל יוצא: secure.emailsrvr.com
  • שרת דוא"ל יוצא (IMAP) TCP Port:
  • 993 (SSL) Outgoing
  • Mail Server (SMTP)
  • TCP Port: 465 (SSL)

תיקון שגיאות ותקלות בחיבור

				
					Server returned error: "Missing +OK response upon connecting to the server: * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 SASL-IR LOGIN-REFERRALS ID ENABLE IDLE LITERAL+ AUTH=PLAIN] Server ready proxy7.mail.ord1c.rsapps.net"


				
			

במידה וקיבלתם את הודעת השגיאה הזאת בנסיון חיבור הג'ימייל שלכם לכתובת עם סיומת האתר, נסו לבטל את הסימון השני של ה-SSL ונסו שוב.

שגיאה שניה - Port 993\995

				
					Server returned error: "Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port."


				
			

במידה וקיבלתם את הודעת השגיאה הזו, נסו לשנות את ה-Port מ993 ל- 995 ונסו שנית.

שתפו את המאמר

ידע זה כוח, הירשמו לעדכונים במייל בשביל לא לפספס עוד טיפה

Loading

מאמרים נוספים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל
SEO קידום אתרים

מנועי חיפוש חוץ מגוגל

בין אם אתם רוצים לדעת איפה האתר שלכם מופיע מבחינת קידום אורגני או שסתם בא לכם לראות מה האלטרנטיבות למנוע החיפוש הפופולרי בעולם גוגל, אלו

קרא עוד »

התייעצו איתנו בכיף. השאירו פרטים כאן

עובד